Zoek & boek

Onze Extra Goede Voornemens

Extra leden mogen meer van ons verwachten in 2019

Dit jaar leggen we de lat voor onszelf hoger als het gaat om onze Extra Loyalty Club. Dat betekent dat je als Extra lid meer van ons mag verwachten in 2019. We helpen je meer mogelijkheden te vinden om punten te sparen en te verzilveren, zodat je het beste uit je lidmaatschap haalt en nog voordeliger kunt reizen. Het zijn die kleine dingen die het grote verschil maken en waardoor reizen met je Extra Loyalty Club net even aangenamer is!


Extra checklist voor het nieuwe jaar
Extra Checklist voor het nieuwe jaar:

Zorg ervoor dat Extra leden als eerste op de hoogte zijn van speciale aanbiedingen
 
Geef exclusieve ledenaanbiedingen aan boord in de Stena Shop, restaurants en bars
 
Bied leden beloningen aan in de vorm van punten die ze kunnen verzilveren voor korting op toekomstige reizen
 
Geef leden exclusieve attenties
 
Beloon loyale leden met bonuspunten, zodat ze sneller sparen voor korting en makkelijker Gold status bereiken of behouden
 
Beloon Gold leden door ze -indien beschikbaar- persoonlijk toegang te geven tot de Stena Plus Lounge
 
Beloon Gold leden extra door geen administratiekosten te rekenen voor telefonische reservering of servicekosten bij het wijzigen van een boeking
 
Zorg ervoor dat de reisinspiratie, reistips en aanbiedingen aansluiten bij de persoonlijke reiswensen


Nog geen lid?
Aanmelden Extra »

Zo werkt Extra

Volg deze eenvoudige stappen om het beste uit je Extra lidmaatschap te halen:

  • Wanneer je je aanmeld met je e-mail adres voor een Stena Line profiel, ontvang je direct je lidmaatschapsnummer
  • Zorg ervoor dat je je e-mail voorkeur aanzet, zodat je de laatste aanbiedingen, reisinspiratie en Extra nieuws ontvangt
  • Elke keer wanneer je een nieuwe boeking maakt, geef je je unieke lidmaatschapsnummer door. Dan spaar je automatisch punten, nadat je gereisd hebt.
  • Vergeet niet tijdens de overtocht je lidmaatschapsnummer door te geven bij al je aankopen, zodat je ook punten spaart tijdens je reis
  • Log in via ‘Mijn Stena Line’ om je puntensaldo en status van je boekingen te checken
  • Zodra de status van je lidmaatschap verandert, krijg je van ons per email bericht
  • Verzilver je puntensaldo om je volgende reis geheel of gedeeltelijk te betalen
  • Als je online je boeking maakt, kun je ‘Betalen met punten’ aangeven bij betaalwijze. Het systeem rekent dan voor je uit of je eventueel nog moet bijbetalen.
  • Vergeet niet dat punten die je dit jaar spaart, geldig zijn tot en met 31 december van het volgende kalenderjaar. Dus alle punten die je dit jaar verdient dien je te verzilveren vóór 31 december 2021.

Extra veelgestelde vragen »

 

Extra reisinspiratie
Extra reisinspiratie

Meer uit je reis naar Engeland halen? Op deze pagina inspireren we je met vrijblijvende reistips om jouw vakantie net dat beetje extra te geven!

Lees onze reistips »

Ledenaanbiedingen aan boord
Ledenaanbiedingen aan boord

Elke keer dat je met ons reist, kun je profiteren van speciale ledenaanbiedingen aan boord op make-up, parfums en de laatste gadgets. Toon bij het betalen je lidmaatschapsnummer en de korting wordt direct verrekend.

Bekijk alle aanbiedingen »

Alle Extra’s op een rij
Alle Extra’s op een rij

Op onze Extra pagina’s vind je alle informatie over onze Loyalty Club, voordelen en voorwaarden.

Meer lezen »