Mijn pagina's
Menu
Routes
Ferry’s
Bestemmingen
Speciale aanbiedingen
Loyalty Clubs
Klantenservice
Stena Line Extra-lidmaatschap
Meld je aan om punten te sparen
Log in of meld je aan voor Stena Line Extra om je gepersonaliseerde aanbiedingen te bekijken en punten te verdienen met alles dat je koopt
Aanmelden
Welkom bij Extra
Ledenaanbiedingen
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Veelgestelde vragen over Extra
Wat is Extra?
Ik heb een vraag over de aanbieding op je bestemming van GetYourGuide. Wie mag ik contacteren?
Met wie kan ik contact opnemen als ik een probleem heb met mijn Extra-account?
Wanneer moet ik mijn gegevens invullen volgens de bevestigingsmail?
Ik heb zojuist mijn lidnummer ontvangen. Wanneer kan ik punten gaan sparen?
Kost het iets om lid te worden?
Ik heb geen e-mailadres of online toegang. Kan ik toch lid worden?
Hoe word ik lid via sms?
Hoe werkt de puntencalculator?
Waar dient mijn online account voor?
Hoe lang is het Extra-lidmaatschap geldig?
Hoe kan ik mijn online profiel bij Stena Line bijwerken?
Hoe meld ik me aan?
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Lidmaatschapsniveaus
Wat is het loyaliteitsprogramma Extra?
Wat is het verschil tussen Blue- en Gold-lidmaatschap?
Hoe word ik Gold-lid?
Wat zijn de voordelen van een Gold-lidmaatschap?
Hoe reserveer ik gratis zitplaatsen in de Stena Plus Lounge?
Hoe krijgen Gold-leden toegang tot de speciale instapstrook op geselecteerde routes?
Hoe boek ik de Superfast Suites of hutten met de exclusieve korting van 50%?
Punten verdienen
Wat gebeurt er als ik mijn lidmaatschapsnummer vergeet te tonen wanneer ik aankopen doe aan boord?
Hoe controleer ik of er punten zijn bijgeschreven voor mijn aankoop aan boord?
Kan ik punten sparen met een groepsboeking?
Kan ik punten sparen met alle aankopen aan boord?
Hoe kan ik zien hoeveel punten er op mijn account staan?
Wanneer worden de punten op mijn account bijgeschreven?
Hoe verdien ik punten aan boord?
Hoe kan ik punten sparen bij het boeken?
Punten besteden
Hoe gebruik ik mijn punten bij het boeken?
Wat moet ik doen als ik denk dat er punten ontbreken in mijn account?
Hoe lang heb ik de tijd om mijn punten te besteden?
Zijn er beperkingen wat betreft de tarieven waar ik mijn punten aan kan besteden?
Zijn er beperkingen op de tarieven waarmee ik punten kan sparen?
Business Traveller
Wat is het Business Traveller-programma?
Site
Nederland (EUR)
Danmark (DKK)
Deutschland (EUR)
Eesti (EUR)
España (EUR)
France (EUR)
International (EUR)
Ireland (EUR)
Italia (EUR)
Latvija (EUR)
Lietuva (EUR)
Nederland (EUR)
Norge (NOK)
Polska (PLN)
Suomi (EUR)
Sverige (SEK)
United Kingdom (GBP)
Česko (CZK)
Cookie-instellingen