Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?

Betaalkaarten en creditcards

Ons online boekingssysteem, Contact Centres en terminals accepteren de volgende betaalkaarten of creditcards:

 

  • Visa
  • Mastercard 
  • Maestro      
  • JCB            
  • UnionPay    

 

Extra punten

Als je een Extra-lid bent en punten hebt opgebouwd om te gebruiken voor betaling, zie je de puntenwaarde bij de betalingsstap als je bent ingelogd. Je kunt er dan voor kiezen om dit bedrag af te trekken en het resterende saldo te betalen met een andere betalingsoptie.

Meer informatie over onze Loyalty Club, Extra.

 

 

Sembo-cadeaubonnen

Sembo-cadeaubonnen kunnen worden gebruikt bij de betalingsstap, waar je je unieke vouchercode kunt invoeren in het verstrekte vak. Als er een resterend saldo is, kun je een andere betaalmethode kiezen om je boeking te voltooien.

 

 

Contanten

Contanten (alleen plaatselijke valuta) worden geaccepteerd in de meeste van onze Travel Centres. Het is echter goedkoper om je ticket online te boeken, dan telefonisch of persoonlijk.

 

 

Noorwegen / Zweden

Captum

Je kunt via facturen en in termijnen betalen dankzij onze samenwerking met Captum Group AB, dat onderdeel is van Stena AB. Om met een factuur of in termijnen te kunnen betalen, moet je ten minste 18 jaar oud zijn, geregistreerd staan in Zweden of Noorwegen en goed zijn gekeurd in de kredietcontrole die wordt uitgevoerd op het moment van aankoop.

 

Je vindt meer informatie over de diensten van Captum in de onderstaande links.

 

Noorwegen

Zweden

 

 

Denemarken

MobilePay

Je kunt MobilePay gebruiken voor betalingen met je telefoon.

 

 

VK / Ierland

Tesco Clubcard Partner-codes

Op bepaalde routes kun je betalen met een Tesco Clubcard Partner-code. 

PayPal

Je kunt ook betalen met Paypal, het online betaalsysteem dat je toelaat om wereldwijd geld te versturen en te ontvangen.

 

 

Duitsland

Lastschrift

We bieden automatische incassobetalingen via Riverty (voorheen Arvato).

PayPal

Je kunt ook betalen met Paypal, het online betaalsysteem dat je toelaat om wereldwijd geld te versturen en te ontvangen.

 

Polen

Przelewy24

We bieden online bankoverschrijvingen via Przelewy24.

 

 

Letland / Litouwen

Bankoverschrijving

Op onze Letse en Litouwse sites kun je ervoor kiezen om je boeking per bankoverschrijving te betalen.

Selecteer deze optie bij de betalingsstap. Je ontvangt dan binnen één werkdag een factuur per e-mail. De volledige betaling moet plaatsvinden vóór de datum die op de factuur staat vermeld via bankoverschrijving.

 

Opmerking:

  1. De factuur wordt binnen één werkdag per e-mail uitgegeven. Facturen worden niet uitgegeven als de boeking binnen 72 uur na vertrek is gemaakt. Als een factuur echter nog steeds nodig is, neem dan contact met ons op via e-mail op info.lt@stenaline.com of telefonisch op: +370 46 310 561.
  2. Bankoverschrijving is niet mogelijk voor boekingen waarbij Extra punten zijn gebruikt voor betaling.
  3. Bankoverschrijving is niet mogelijk voor boekingen waarbij gedeeltelijke betaling is geselecteerd.
  4. Als de betaling niet vóór de opgegeven datum wordt gedaan, wordt de boeking geannuleerd.
  5. Neem voor wijzigingen in je boeking contact met ons op via e-mail op info.lt@stenaline.com of telefonisch op: +370 46 310 561.

 

 

Nederland

 

iDEAL

We bieden online overschrijvingen via iDEAL.