Prijs zoeken

Beoordelingen - Stena Germanica

Stena Germanica | Kiel - Göteborg

Lees de beoordelingen van en door reizigers wat zij aan boord hebben ervaren wanneer zij met de Stena Germanica reizen.

Als u thuis komt van uw reis, laat dan een beoordeling achter, zodat u kunt helpen andere klanten te informeren.


Hoe plaats ik een beoordeling

Op deze pagina ziet u een rode knop met de tekst ‘Beoordeling plaatsen’. Als u hierop klikt wordt een nieuwe pagina geopend waarop u de verschillende manieren om in te loggen te zien krijgt. Kies de optie "Login met uw Stena Line profiel". Na het inloggen komt u op de beoordelings pagina terecht van het desbetreffende schip.

Mocht u nog geen Stena Line profiel hebben dan dient u eerst een profiel aan te maken voordat u een beoordeling kunt plaatsen.
Profiel aanmaken »

Stena Germanica heeft als beoordeling 3.5 van de 5 door 390.
Rated 4 van de 5 door uit Reis naar zweden Zeer tevreden Een heerlijke afsluiter van je vakantie een echte aanrader
Datum plaatsing: 2017-09-17
Rated 3 van de 5 door uit Geluid in hut Wij varen al jaren met Stena Line naar Zweden of Ierland. Deze keer was er een vervelend irritant geluid in de hut wat met name mijn man wakker heeft gehouden. Wij zijn dit niet gewend en vragen ons af waardoor dit komt?
Datum plaatsing: 2017-09-08
Rated 4 van de 5 door uit prima wel geluid Prima boot. Netjes. Wel wat lawaai door de motoren en luchtbehandeling in de hut. Op allergenen gebied qua eten en drinken zeer matig tot niets
Datum plaatsing: 2017-09-05
Rated 3 van de 5 door uit travelling with a pet (dog) For us facilities for our dog are very important because travelling by ship is not very confortable for the pet. We avoided St. Gemanica for several years because of the outdoor dog facilities. This year we used the Germanica again and it was diaspointing. Dog facilities are still poor compared to St. Scandinavica.
Datum plaatsing: 2017-09-01
Rated 4 van de 5 door uit Openbaring Deze overtocht was een openbaring na paar jaar geleden met de hond een super kleine uitlaatplek aantrof, dat daar NU een loop mogelijkheid met de hond was en niet de bak van 2x2 meter achter een hek waar mijn hond absoluut niet op wilde. Nu maakt niks meer uit welk schip ik pak.
Datum plaatsing: 2017-08-30
Rated 3 van de 5 door uit kwaliteit hut acomdatie loopt terug Mijn ervaring met Stena Line is ongeveer 22 jaar en ik begrijp dat alles sneller en goedkoper moet, maar er word naar mijn mening wel er bezuinigt op de service in de hutten. Voorbeeld, er hangt geen zeepdispenser meer in het douch gedeelte, en het douchegordijn is dermate kort dat na het douche je nog een voetbad kan nemen in het toiletgedeelte. Ook op de handdoeken word aardig bezuinigd, nog maar een handdoek per persoon. Al met al jammer dat dat beetje extras allemaal is verdwenen.
Datum plaatsing: 2017-08-29
Rated 3 van de 5 door uit Prima te doen Er zijn in de afgelopen jaren alleen maar activiteiten/voorzieningen verdwenen ipv bijgekomen. Bioscoop, casino, winkel is heeel klein, minder eetkeuzes etc. De kaart van het restaurant mag wel wat wisselen. Verder op zich prima manier van reizen. Na een dag in de auto is het heerlijk even op het dek te zitten en te dineren in het restaurant.
Datum plaatsing: 2017-08-29
Rated 4 van de 5 door uit Weining te doen voor kinderen We reizen al jaren graag met deze overtocht. Ideaal om tijdens het slapen ook te kunnen reizen. Wat dit keer nogal tegenviel was dat de kinderdisco al was afgeschaft omdat de schoolvakanties in Zweden al voorbij waren. Dat geldt natuurlijk nog niet voor Nederland en Duitsland en onze (en andere) kinderen waren flink teleurgesteld dat ze niet met de aap konden dansen. Verder goed dat het buffet nu ook een taco deel had. De patatjes werden wel wat gemist, maar je kunt ook niet alles hebben.
Datum plaatsing: 2017-08-26
  • y_2017, m_9, d_21, h_18
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.3
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_390
  • loc_nl_NL, sid_stenagermanica, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING), SortEntry(order=FEATURED, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_stenaline