Zoek & boek

Beoordelingen - Stena Germanica

Stena Germanica | Kiel - Göteborg

Lees de beoordelingen van en door reizigers wat zij aan boord hebben ervaren wanneer zij met de Stena Germanica reizen.

Als u thuis komt van uw reis, laat dan een beoordeling achter, zodat u kunt helpen andere klanten te informeren.


Hoe plaats ik een beoordeling

Op deze pagina ziet u een rode knop met de tekst ‘Beoordeling plaatsen’. Als u hierop klikt wordt een nieuwe pagina geopend waarop u de verschillende manieren om in te loggen te zien krijgt. Kies de optie "Login met uw Stena Line profiel". Na het inloggen komt u op de beoordelings pagina terecht van het desbetreffende schip.

Mocht u nog geen Stena Line profiel hebben dan dient u eerst een profiel aan te maken voordat u een beoordeling kunt plaatsen.

Profiel aanmaken »

Stena Germanica heeft als beoordeling 3.6 van de 5 door 482.
Rated 2 van de 5 door uit Maten personalen kunniga, frukosten kallt, och svårt att hitta.
Datum plaatsing: 2019-10-20
Rated 5 van de 5 door uit geweldig alles was volgens verwachting en voldeed volledig aan onze wensen
Datum plaatsing: 2019-09-16
Rated 4 van de 5 door uit Entspannte Überfahrt , mit kleinen Schönheitsfehlern Die Überfahrt lief,wie immer problemlos.Das Skanndinavische Buffet hat seinen früheren Charm verloren.Vor einiger Zeit wurde es ansprechender dargeboten.Trotzdem findet jeder etwas Leckers ! Unsere Außenkabine fanden wir sauber vor, eine Modernisierung wäre toll.
Datum plaatsing: 2019-09-09
Rated 1 van de 5 door uit Så äckligt! Avloppsstank i hytten och dålig kundservice Hytt med avloppsstank. Vägrades byta. Besök av rörmokare samt kringpersonal 3 ggr. De kunde ej avhjälpa felet och hävdade att policy ej tillät byte. Inte kul att behöva ordna med sådan skit och tjafs när semestern börjar. Så dålig start på bilresa i Europa . Så äckligt att behöva sova i detta. Hade inte barnen varit med hade vi lagt oss i matsalen.
Datum plaatsing: 2019-07-13
Rated 2 van de 5 door uit Für den Preis ok Leider ist die Auswahl beim Essen sehr übersichtlich. Nach 1 Stunde war die Pizza ausverkauft. Das Buffet für das Angebot sehr teuer. Die Kabinen sind sauber jedoch stinkt es auf Deck 2 sehr muffig.
Datum plaatsing: 2019-06-29
Rated 1 van de 5 door uit schlechte Qualität verspäteste oder verfrühte Abfahrtzeit,Reisedauer wegen Treibstoffsparen verlängert auf 4.15h gegenüber 3.45 h.Kein warmes Essen in der Nacht,Hundegebell und jetz auch noch Tage an denen gar nicht mehr fährt.Mit das Letzte.
Datum plaatsing: 2019-06-18
Rated 4 van de 5 door uit Bäst Rekommenderar till alla! Bästa möjligheten för att resa med full service.
Datum plaatsing: 2019-06-09
Rated 4 van de 5 door uit Resan ombord Allt gick bra förutom avstånden och vägarna ombord. Bättrekartor mm för att underlätta för passagerarna
Datum plaatsing: 2019-05-15
  • y_2019, m_10, d_22, h_15
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.13
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_34, tr_448
  • loc_nl_NL, sid_stenagermanica, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING), SortEntry(order=FEATURED, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_stenaline