Prijs zoeken

Beoordelingen - Stena Danica

Stena Danica | Frederikshavn - Göteborg

Lees de beoordelingen van en door reizigers wat zij aan boord hebben ervaren wanneer zij met de Stena Danica reizen.

Als u thuis komt van uw reis, laat dan een beoordeling achter, zodat u kunt helpen andere klanten te informeren.


Hoe plaats ik een beoordeling

Op deze pagina ziet u een rode knop met de tekst ‘Beoordeling plaatsen’. Als u hierop klikt wordt een nieuwe pagina geopend waarop u de verschillende manieren om in te loggen te zien krijgt. Kies de optie "Login met uw Stena Line profiel". Na het inloggen komt u op de beoordelings pagina terecht van het desbetreffende schip.

Mocht u nog geen Stena Line profiel hebben dan dient u eerst een profiel aan te maken voordat u een beoordeling kunt plaatsen.
Profiel aanmaken »

Stena Danica heeft als beoordeling 3.4 van de 5 door 110.
Rated 2 van de 5 door uit Verschlechterung f Tierbesitzer auf der Danica Reise an sich wie immer gut. Allerdings gibt es eine erhebliche Verschlechterung fuer Hundebesitzer. Die Lounge ist einem outlet gewichen. Einkaufen ist wichtiger fuer Stena als der Transport v Minderheiten Der Ersatz sind Plätze auf dem Gang.
Datum plaatsing: 2017-09-03
Rated 3 van de 5 door uit personeel restauarant heeft weinig gevoel voor klantvriendelijkheid de behulpzaamheid is geen reclame voor Stena Lines
Datum plaatsing: 2017-08-23
Rated 5 van de 5 door uit Underbar personal Helt fantastisk personal på Stena Danica idag (19/8)! Vi vill särskilt tacka Adrian och Mona i butiken som verkligen gjorde mer än de behövde för oss då vi behövde hjälp med det vi handlat. Även personalen i hamnen var mycket hjälpsamma.
Datum plaatsing: 2017-08-19
Rated 1 van de 5 door uit Länge sen. Aldrig igen. Åkte med Danica från Göteborg till Fredrikshamn i augusti 2017. Det var länge sedan sist... 90talet säkert. På heltäckningsmattornas tid. Denna gången reste jag med fru och två barn, 2 och 4 år. Det var kaotiskt till en början. Folk var som galna efter sittplatser. Blev äcklad av folks beteende. Vissa satt och vaktar 5 sittplatser. För att sedan ställa sig upp och lämna platsen 20 min senare utan att någon tillkommit. Färjan luktar urin, fisk och marindiesel. Personalen såg trötta och deprimerade ut. Personalen i butiken och informationen var allt annat än serviceinriktade. Den äldre k*rringen i informationen svarade på folks frågor genom att peka på utskrifter klistrade på en ruta. Märkligt beteende.. Barnen var uttråkade och lekplatsen ombord var en riktig fälla. Sonen ramlade och slog huvudet. Personalen som hjälpte till med honom var den enda positiva upplevelsen.
Datum plaatsing: 2017-08-17
Rated 4 van de 5 door uit Wel8 Wel veel gokautomaten.. We hadden moeite met een zitplekje bemachtigen, we konden pas als 1 vd laatsten op de boot, dus alles was vol. Gelukkig was het redelijk weer. Verder prima, optijd vertrokken, vriendelijk personeel, scboon santair@
Datum plaatsing: 2017-08-12
Rated 2 van de 5 door uit Överfull färja med brist på sittplatser Det finns nu en outlet på Danica, som har tagit hela Mistral i anspråk. Det betyder att vår gamla tillflyktsort på färjan har försvunnit tillsammans med en stor andel av sittplatserna ombord. Hade hellre sett att Mistral hade rustats upp med nya aktiviteter för barnen.
Datum plaatsing: 2017-08-02
Rated 4 van de 5 door uit Flot ny Outlet om bord Endagsturen med Stena Danica er blevet en del sjovere med den nye outlet butik som fremstår flot og imødekommende. Vi faldt over flere gode tilbud og fik hurtigt fyldt indkøbskurven. Eneste minus er at man ikke optjener bonus point til sin Stena X-tra konto når man køber varer i outlet. Men bortset fra dette var butikken en rigtig god oplevelse. Jeg må desværre nævne Danicas restaurant Taste som turens lavpunkt. Udvalg og kvalitet i buffeten stemmer ikke overens med prisen på 219 kr. Frokost- og aftenbuffet var tilmed stort set identisk. I sammenligning med de udmærkede buffetrestauranter på Jutlandica og Saga, er Danicas restaurant meget langt fra at kunne matche samme standard. I det store hele havde vi en dejlig tur og Danica har gode faciliteter og masser af siddepladser. Dog følte vi at der var ret koldt om bord og sad ofte og frøs lidt. Dette oplevede vi både i restauranten og andre steder på færgen. Personalet var som altid venlige og hjælpsomme. Både om bord og på land.
Datum plaatsing: 2017-06-29
Rated 2 van de 5 door uit Fantastisch personeel. verouderde hutten met rooklucht Ik reisde met mijn dochtertje van 4 en kreeg op verzoek een andere hut aangeboden (eerst 928, daarna de 942). De eerste hut rook sterk naar rook, de tweede bijna net zo erg. We moesten slapen, dus maar geen derde keer naar de klantenservice. Interieur uit jaren 60-70. Graag z.s.m. vernieuwen zoals op het andere schip op deze route! Investeer a.u.b. in ionisatie-appartuur om de rooklucht echt aan te pakken en stel rookboetes in van € 500,- of meer. Personeel was geweldig, ondanks de wekker versliepen we ons en ik kreeg gerust de tijd om mijn kindje en mij aan te kleden en de boot te verlaten.
Datum plaatsing: 2017-04-25
  • y_2017, m_9, d_21, h_18
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.3
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_110
  • loc_nl_NL, sid_stenadanica, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING), SortEntry(order=FEATURED, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_stenaline