Prijs zoeken

Beoordelingen - Stena Britannica

Stena Britannica | Hoek van Holland - Harwich

Lees de beoordelingen van en door reizigers wat zij aan boord hebben ervaren wanneer zij met de Stena Britannica reizen.

Als u thuis komt van uw reis, laat dan een beoordeling achter, zodat u kunt helpen andere klanten te informeren.


Hoe plaats ik een beoordeling

Op deze pagina ziet u een rode knop met de tekst ‘Beoordeling plaatsen’. Als u hierop klikt wordt een nieuwe pagina geopend waarop u de verschillende manieren om in te loggen te zien krijgt. Kies de optie "Login met uw Stena Line profiel". Na het inloggen komt u op de beoordelings pagina terecht van het desbetreffende schip.

Mocht u nog geen Stena Line profiel hebben dan dient u eerst een profiel aan te maken voordat u een beoordeling kunt plaatsen.
Profiel aanmaken »

Stena Britannica heeft als beoordeling 4.5 van de 5 door 151.
Rated 5 van de 5 door uit Prima ferry ondanks forse stankoverlast Helaas zal ik met deze beoordeling geen prijs winnen want ik heb deze keer een klacht , maar misschien wordt eerlijkheid juist beloond. Op onze terugreis van afgelopen zondag was er iets grondig mis met de riolering aan boord. Toiletten waarbij geen handen konden worden gewassen en een stank...misselijkmakend. Ook in de invalidehut die ik genomen had was niet te verblijven, dus wel betaald waarvan ik noodgedwongen geen gebruik kon maken. Eerlijk is eerlijk dit is de eerste maal dat ik het meemaak, terwijl ik zeer regelmatig met jullie reis. De beoordeling van deze boot is gewoon goed op de punten waarop een score wordt gevraagd, maar door dit naar ik aanneem incident, was de terugreis geen pretje
Datum plaatsing: 2017-07-18
Rated 5 van de 5 door uit Prima overtocht Een hele rustige overtocht en prima eten en drinken.
Datum plaatsing: 2017-07-15
Rated 4 van de 5 door uit Lounge waneer je optijd bent en als een van de eerste in de lounge komt prima plaatsen , als je niet door eigen schuld maar door vertraging bij stena te laat in de louge komt en 6 uur op vreselijke stoelen moet zitten is dit niet leuk, zijn ook maar bij de tv gaan zitten,zet betere stoelen bij de bijzet tafel we betalen er ook voor verder lounge prima verzorgd
Datum plaatsing: 2017-07-13
Rated 1 van de 5 door uit Zoveel beter meegemaakt dan dit Onze reis was tot nu toe een aaneensluiting van tegenvallers. Ten eerste stond er voor de incheck een vrachtwagen die met inchecken problemen gaf. 3 kwartier staan wachten terwijl we echt ruim op tijd waren. Okay, kan gebeuren. Daarna de boot op. Althans, dat dachten we. Omdat we met caravan reisden werden we apart gezet. Niemand die iets zei, de vrachtwagens suisden langs ons heen en we stonden daar maar. Uiteindelijk uitgestapt en iemand gevraagd. Die heeft uitleg gegeven. Fijn als er iemand communiceert. S'morgens nog gebeld met de klantenservice met de vraag of we moeten reserveren in het a-la-carte restaurant. Nee hoor meneer, dat is niet nodig. Gewoon vroeg aan boord (duh...) en dan langs guest services lopen. Je raad het al: alles volgeboekt. Lounge was overbevolkt en vies. We zitten nu in Engeland en mogen over 2 weken terug naar Nederland met Stena. Zojuist geprobeerd het restaurant dan maar van tevoren te boeken. Niet dus: volgeboekt. We hebben veel gereisd van Kiel-Oslo en vv met ColorLine. Uit ervaring: die brengen kleur in je leven. Hebben we bij Stena nog niet meegemaakt.
Datum plaatsing: 2017-07-11
Rated 2 van de 5 door uit Flexreis Bij bestelling gekozen voor flexreis. Mocht je door omstandigheden plotseling een andere datum kiezen dan kan dat tot 24 uur voor de reis, wel komen er adminstratiekosten bij. Het eten in het restaurant (fish and chips en een pizza) was slecht.
Datum plaatsing: 2017-07-11
Rated 5 van de 5 door uit Prima overtocht en perfecte afsluiting van de vakantie Vlotte afhandeling bij het inschepen. Vriendelijke personeel, zowel op de wal als aan boord. Assortiment in winkel wat beperkt.
Datum plaatsing: 2017-07-10
Rated 5 van de 5 door uit Onze Engeland reis Alles is prima geregeld en in orde. Bedden slapen prima en de hut is prachtig.
Datum plaatsing: 2017-07-10
Rated 3 van de 5 door uit verschil tussen de schepen het is ons opgevallen dat er verschil is tussen de schepen hollandica en britannica. Op de Hollandia niets aan te merken, de britannica echter valt op door iets minder schonere hutten, stanklucht in de gangen, en het slordig begeleiden van mensen die reizen met een hond, Op de kennels niets aan te merken, goede overtocht voor huisdieren. Het zou prettig zijn als zoals op de hollandica het verplaatsen naar de liften beter begeleid wordt zodat geleiders soepel naar de auto dekken kunnen gaan zonder dat andere passagiers zich storen of zelfs bang worden van een huisdier in de lift. Mijn voorkeur de Hollandica.
Datum plaatsing: 2017-07-09
  • y_2017, m_7, d_21, h_19
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_1.0.0-hotfix-1
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_151
  • loc_nl_NL, sid_stenabritannica, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING), SortEntry(order=FEATURED, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_stenaline