Zoek & boek

Beoordelingen - Stena Britannica

Stena Britannica | Hoek van Holland - Harwich

Lees de beoordelingen van en door reizigers wat zij aan boord hebben ervaren wanneer zij met de Stena Britannica reizen.

Als u thuis komt van uw reis, laat dan een beoordeling achter, zodat u kunt helpen andere klanten te informeren.


Hoe plaats ik een beoordeling

Op deze pagina ziet u een rode knop met de tekst ‘Beoordeling plaatsen’. Als u hierop klikt wordt een nieuwe pagina geopend waarop u de verschillende manieren om in te loggen te zien krijgt. Kies de optie "Login met uw Stena Line profiel". Na het inloggen komt u op de beoordelings pagina terecht van het desbetreffende schip.

Mocht u nog geen Stena Line profiel hebben dan dient u eerst een profiel aan te maken voordat u een beoordeling kunt plaatsen.

Profiel aanmaken »

Stena Britannica heeft als beoordeling 4.4 van de 5 door 253.
Rated 1 van de 5 door uit Inchecken om 20 uur maar daarna nog 2 uur wachten op de kade! Stena biedt aan om vanaf 20 uur in te checken. Fijn als we onze kleine van 5 op tijd naar bed willen brengen. Echter moesten we na het inchecken bijna 2 uur op de kade wachten. Wat een ramp voor haar en voor ons!
Datum plaatsing: 2019-10-29
Rated 5 van de 5 door uit Ruim, schoon overzichtelijk en gezellig Vriendelijk, geduldig en vakkundig personeel. De hut was prima, alles werkte en het was zeer schoon en stil aan boord
Datum plaatsing: 2019-10-15
Rated 3 van de 5 door uit Aanmerkelijke vertraging aankomst Harwich door gepland onderhoud verzwegen. Op 2 september reisden wij (auto+2 personen+caravan) met de Brittanica naar Harwich. Op de website stond niets over vertraging. Wij waren de Waterweg nauwelijks uit of de captain meldde zich om te melden dat we door revisie van de hoofdmotoren langzamer voeren en dus ongeveer een uur later zouden aankomen. Dus niet 19.45u maar 21.15u. Het kostte dan nog bijna 45min om van het schip af te komen; dus het was na 22u toen we door de controle waren. Een uurtje later lijkt niet zo erg, maar het was 1.5 uur en de boot komt volgens dienstregeling al zo laat aan. De dichtstbijzijnde campings waren al gesloten en Stena heeft ons door die vertraging in grote problemen gebracht. Het gaat hier dan niet om een calamiteit, maar gewoon om gepland onderhoud en de reeds lang bekende vertraging wordt voor reizigers bewust verzwegen en krijg je pas aan boord te horen. Hadden we geweten, dan hadden we zeker de nachtboot geboekt. Wij zijn zeker niet de enige caravanners en kampeerders die gedupeerd zijn. Wij zullen in de toekomst zeker geen gebruik meer maken van de dagafvaart naar Harwich; die komt gewoon veel te laat aan.
Datum plaatsing: 2019-10-04
Rated 5 van de 5 door uit Vriendelijke Service Zowel de heen als terugreis waren aangenaam, gestroomlijnd en netjes voor elkaar. Ook de hut was netjes, schoon en vooral de douche was erg plezierig tijdens de nacht op de terugweg. Maar de meeste lof gaat uit naar de heer op de Nederlandse klantenservice. Door mijn zeeziekte heeft hij ons in de beste hut tegen schommelingen van de boot geplaatst. Zonder moeite en met een vriendelijke houding. Zouden velen een voorbeeld aan mogen nemen. Helaas werd de verbinding verbroken (slecht bereik in Schotland), waardoor het we het gesprek niet helemaal hebben kunnen afmaken. Overtocht 30 op 31 Augustus van Harwich naar Hoek van Holland. Dank voor de goede service!!
Datum plaatsing: 2019-09-01
Rated 1 van de 5 door uit Vies Buitencabina is in tijden niet schoongemaakt. Overal vlokken stof. Douche cabine stinkt en ook het toilet was vuil. 3 gangen diner in restaurant was droevig.. smaakloos, asperges te lang gekookt. Bij ontbijt bestekbakken leeg, croissant al weg. Waar de holandica een ster verdiend (schone cabine, Super diner, goed ontbijt) zou ik hier aanbevelen het personeel disciplinair hard aan te pakken.
Datum plaatsing: 2019-08-13
Rated 5 van de 5 door uit Ferry supergoed! Goede service. Eigenlijk alleen maar de Riva bar gebruikt. Goed bier, uitstekende bediening en gezellig zitten.
Datum plaatsing: 2019-06-03
Rated 5 van de 5 door uit Immer wieder gerne mit Stena Line Wir waren mit dem Service und der Freundlichkeit der Mitarbeiter sehr zufrieden. Die Auswahl der Speisen war, wie immer, sehr gut. Auch die Sauberkeit lässt nichts zu wünschen übrig. Gefreut haben wir uns über die Auswahl der Minibar in unserer Comfort-Class-Kabine, es war mehr als erwartet. Wir waren rundum zufrieden und werden sicher wieder mit Stena Line verreisen. Vielleicht wird das Angebot an Mini-Trips ja noch ausgeweitet. Wir würden uns sehr darüber freuen. Empfehlen können wir die Reisen auf jeden Fall.
Datum plaatsing: 2018-12-30
Rated 5 van de 5 door uit Wakacje 2018 Super prom, bardzo przestronny i nowoczesny. Zewnetrzna kabina dopelnila luksusowego wrazenia, czysta, dobrze wyposazona z pieknym okraglym oknem.
Datum plaatsing: 2018-09-05
  • y_2019, m_12, d_8, h_12
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.3
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_16, tr_237
  • loc_nl_NL, sid_stenabritannica, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING), SortEntry(order=FEATURED, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_stenaline