Geen servicekosten

Het telefonisch boeken van je reis en op het laatste moment je reisplannen wijzigen kan duur en stressvol zijn. Stena MORE Gold- en Platinum-leden kunnen hiervoor gratis contact opnemen met onze klantenservice.

 

Hoewel servicekosten voor Gold- en Platinum-leden worden kwijtgescholden, zijn zij nog steeds verantwoordelijk voor eventuele verschillen in tarieven, evenals voor eventuele specifieke wijzigingskosten die van toepassing zijn op het tariefsoort.

Platinum- en Gold-leden hoeven geen servicekosten te betalen als ze bellen of langskomen bij onze haventerminals om te boeken of te wijzigen. Leden moeten de wijzigingskosten betalen. Hieronder vind je een korte uitleg van beide termen en de uitzonderingen daarop:

 

Servicekosten

Deze toeslag is van toepassing als je een reis boekt via de telefoon of persoonlijk in de haven. Deze toeslag wordt niet in rekening gebracht als je online boekt.

 

Wijzigingskosten

Deze toeslag is van toepassing bij het wijzigen van de vertrektijd, de dag of de route van een enkele overtocht. Eventuele verschillen in het tarief worden ook in rekening gebracht.

 

Wijzigingen waarvoor geen wijzigingskosten worden aangerekend:

• Wijzigingen in passagiersgegevens

• Wijzigingen in autogegevens

• Het toevoegen van hutten, maaltijden of Stena Plus Lounge aan een boeking

Je kunt ons MORE-supportteam hier bereiken en Stena MORE-lid selecteren als onderwerp van je vraag, of ons bellen op +31 174 315 811.