Zoek & boek

Online boekingssysteem


Wat zijn de verschillende betalingsmogelijkheden voor mijn boeking?


INTERNET
Alle boekingen die via internet gemaakt worden kunnen gedeeltelijk of geheel voldaan worden. Stena Line werkt met flexibele vanaf tarieven die naarmate de datum van vertrek nadert en er meer boekingen zijn gemaakt op een afvaart oplopen. Niet betaalde boekingen worden weer uit het systeem verwijderd, zodat een ander het eventueel voordeligere tarief weer kan boeken.

  • iDEAL Internet bankieren

  • Op internet kunt u naast met uw Credit Card ook betalen met iDEAL Internet bankieren. Boeken en betalen is mogelijk tot vlak voor vertrek. Op dit moment werken de volgende banken hier aan mee:


  • Credit Card

  • Als u via internet boekt kunt u met uw Credit Card betalen. De volgende Credit Cards worden geaccepteerd:


KLANT CONTACT CENTER
Mocht u niet met Credit Card of iDEAL Internet bankieren willen of kunnen betalen, neemt u dan contact op met het Klant Contact Center via 0174 315 811 om uw boeking te maken. Bij boekingen gemaakt via het Call Center wordt €15 administratiekosten in rekening gebracht. Via het Call Center kunt u op de volgende manieren de betaling voor uw boeking voldoen:

  • Credit Card

  • Als u via het Call Center boekt kunt u ook met Credit Card betalen. Boeken en betalen is mogelijk tot vlak voor vertrek. De volgende Credit Cards worden geaccepteerd:


Contant
Onze Economy, Flexi en Premium producten kunnen niet contant worden voldaan.