Zoek & boek

Informatie over het coronavirus (COVID-19)


Welke voorzorgsmaatregelen zijn genomen aan boord op de route Hoek van Holland-Harwich?

Op de route Hoek van Holland-Harwich nemen we de volgende maatregelen om u een veilige en comfortabele overtocht te bieden.

  • Extra hygiëne- en veiligheidsmaatregelen die op alle Stena Line ferry's worden toegepast
  • Beperking van het aantal passagiers om ‘social distancing’ te garanderen
  • Beperking van het aantal faciliteiten dat aan boord beschikbaar is

Metropolitan restaurant

Gesloten

Metropolitan bar

 

Gesloten

Casino

 

Speeltafels zijn gesloten, speel/gokautomaten kunnen nog steeds worden gebruikt, mits u de 2 m afstand in acht neemt. Het is niet mogelijk muntgeld te wisselen voor papiergeld.

Riva Bar

 

Open

Taste Restaurant

 

U dient uw handen schoon te maken

   

Warm voedsel wordt op een tafel geserveerd. U kunt dit zelf afhalen.

   

Koude schotels worden uitsluitend geserveerd door het personeel.

   

Voorverpakt voedsel/dranken kunt u zelf pakken

Happy Kids Corner

 

Gesloten

Teen Town

 

Gesloten

ATM geldautomaat

 

Open tot 1 uur voor aankomst

Guest Services

 

Open, inclusief verkoop van etenswaren/drankjes

C-View Bar

 

Gesloten

Stena Plus Lounge

 

Open, geen tijdschriften, kranten en zelfbediening. Beperkte beschikbaarheid

Living Room

 

Open

Shop

 

Open. Maximaal 5 klanten per keer in de winkel. U dient voor betreden uw handen te desinfecteren. Gebruik van een winkelmandje is verplicht. Beperk uw winkeltijd tot maximaal 5 minuten.

Barista

 

Open

Bioscoop

 

Gesloten


Gasten met een reservering in het Metropolitan restaurant kunnen terecht in het Taste buffet restaurant. U kunt daar eten drinken voor het bedrag van uw reservering in het Metropolitan. Aan de kassa hoeft u hiervoor alleen de bevestiging van uw boeking in het Metropolitan restaurant te tonen. Wij wijzen u erop dat er geen restitutie plaatsvindt: u dient het volledige bedrag te besteden.