Prijs zoeken

Beoordelingen - Stena Saga

Stena Saga | Frederikshavn - Oslo

Lees de beoordelingen van en door reizigers wat zij aan boord hebben ervaren wanneer zij met de Stena Saga reizen.

Als u thuis komt van uw reis, laat dan een beoordeling achter, zodat u kunt helpen andere klanten te informeren.


Hoe plaats ik een beoordeling

Op deze pagina ziet u een rode knop met de tekst ‘Beoordeling plaatsen’. Als u hierop klikt wordt een nieuwe pagina geopend waarop u de verschillende manieren om in te loggen te zien krijgt. Kies de optie "Login met uw Stena Line profiel". Na het inloggen komt u op de beoordelings pagina terecht van het desbetreffende schip.

Mocht u nog geen Stena Line profiel hebben dan dient u eerst een profiel aan te maken voordat u een beoordeling kunt plaatsen.
Profiel aanmaken »

Stena Saga heeft als beoordeling 3.7 van de 5 door 484.
Rated 4 van de 5 door uit goede overzet een gemakkelijke en goede overzet naar het hoge noorden.
Datum plaatsing: 2017-09-01
Rated 2 van de 5 door uit Aan renovatie toe Nadat we op andere routes gevaren hebben, waren onze verwachtingen misschien te hoog, maar dit was echt een tegenvaller. De hut was op zich groot genoeg, maar de badkamer was erg krap met zo'n vies douchegordijn wat aan je plakt. Daarna verplicht een handdoek op de vloer, anders krijgt de eerstvolgende WC-bezoeker natte sokken. Het was 's nachts veel te warm. Geen oog dicht gedaan totdat ik het dekbed uit het overtrek verwijderd had. Voor mijn man was dat weer te koud. Geen leuk begin van een lange reisdag terug naar Nederland. Het restaurant was niet meer dan redelijk. Lauwe witte wijn en vrij vette gerechten. Dezelfde gerechten op Kiel- Götenborg smaakten veel beter. Wij nemen deze boot niet meer.
Datum plaatsing: 2017-08-30
Rated 3 van de 5 door uit Prima ferry maar mist het "cruise" effect Het al wat oudere schip gaf ons een rustige overvaart, wat kleine hutten. Wat mij als oudere ontzettend irriteerde is de wijze van parkeren op het dek. De auto's worden met 15 cm ruimte tegen de zijkant gezet zodat verlaten, en betreden, van de auto allen via de passagierskant ging. Als oudere met wat heupproblemen een slechte zaak. De restaurants hadden voor iedereen wat en waren ruim voorzien. Op de kade, van Oslo, is er zeer slecht aangegeven dat het betaald parkeren is, wat mij dus ook een boete van 600kr opleverde, dat was balen en onnodig maar wel weer een bron van inkomen voor Stena. Ook de wc's in de hal zijn slechts met een creditcard te bedienen. In de wachtrijen geen toilet mogelijkheid, terwijl je daar zomaar een paar uur kan staan.
Datum plaatsing: 2017-08-29
Rated 5 van de 5 door uit heerlijk bijkomen na een lange auto rit prima verzorgd en lekker uitgerust aan je reis verder kunnen
Datum plaatsing: 2017-08-25
Rated 4 van de 5 door uit Ideale start van de vakantie Het reizen met kinderen op een lange reis met de auto was best vermoeiend en de bootreis was een perfecte afwisseling. Aan boord genoeg te doen en te zien. Eten met de kids bij Taste ook prima.
Datum plaatsing: 2017-08-22
Rated 4 van de 5 door uit Even lekker ontspannen Altijd heerlijke tussenstop in de reis. Lekker eten, muziek en gewoon niks.volgende morgen fris gedouchte lekker ontbeten en een bak koffie dan zo de auto in voor het laatste stuk.
Datum plaatsing: 2017-08-20
Rated 4 van de 5 door uit Fredikshaven_Oslo Heel goed alleen jammer dat je op de reis Denemarken Noorwegen pas later in de hut mag en er eerder weer uit. Daar neem je toch een Hut voor. Dat resulteert in veel verwarring en extra drukte in de gangpaden bij het boarden. Dat is heel jammer. Nooit eerder meegemaakt op andere ferries. Verder perfect verblijf gehad. (Frequente ferrie reiziger.) Thx
Datum plaatsing: 2017-08-20
Rated 4 van de 5 door uit Voor herhaling vatbaar! Alles aan boord wat je hartje begeeert ! Vriendelijk personeel en restaurant perfect!
Datum plaatsing: 2017-08-16
  • y_2017, m_9, d_19, h_18
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.3
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_484
  • loc_nl_NL, sid_stenasaga, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING), SortEntry(order=FEATURED, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_stenaline