Online boekingssysteem


Wat zijn de verschillende betalingsmogelijkheden voor mijn boeking?

INTERNET
Alle boekingen die via internet gemaakt worden dienen direct in zijn geheel voldaan te worden. Stena Line werkt met flexibele vanaf tarieven die naarmate de datum van vertrek nadert en er meer boekingen zijn gemaakt op een afvaart oplopen. Niet betaalde boekingen worden weer uit het systeem verwijderd, zodat een ander het eventueel voordeligere tarief weer kan boeken.

iDEAL Internet bankieren
Op internet kunt u naast met uw Credit Card ook betalen met iDEAL Internet bankieren. Boeken en betalen is mogelijk tot vlak voor vertrek. Op dit moment werken de volgende banken hier aan mee:
- ABN Amro
- ASN Bank
- ING
- Rabobank
- SNS Bank
- SNS Regio Bank
- Triodos Bank
- Van Lanschot

Credit Card
Als u via internet boekt kunt u met uw Credit Card betalen. Credit Card toeslag bedraagt 2% van de totale reissom met een maximum van € 7,50. De volgende Credit Cards worden geaccepteerd:
- Mastercard
- Visa

CALL CENTER
Mocht u niet met Credit Card of iDEAL Internet bankieren willen of kunnen betalen, neemt u dan contact op met het Call Center 0900 - 8123 (€ 0,35 per gesprek) om uw boeking te maken. Bij boekingen gemaakt via het Call Center wordt €15 administratiekosten in rekening gebracht. Via het Call Center kunt u op de volgende manieren de betaling voor uw boeking voldoen:

Credit Card
Als u via het Call Center boekt kunt u ook met Credit Card betalen. Credit Card toeslag bedraagt 2% van de totale reissom met een maximum van € 7,50. Boeken en betalen is mogelijk tot vlak voor vertrek. De volgende Credit Cards worden geaccepteerd:
- Mastercard
- Visa

Contant
Onze Economy, Flexi en Premium producten kunnen niet contant worden voldaan.