Beoordelingen

Stena Mersey | Liverpool - Belfast

Lees de beoordelingen van en door reizigers wat zij aan boord hebben ervaren wanneer zij met de Stena Mersey reizen.

Als u thuis komt van uw reis, laat dan een beoordeling achter, zodat u kunt helpen andere klanten te informeren.


Hoe plaats ik een beoordeling

Op deze pagina ziet u een rode knop met de tekst ‘Beoordeling plaatsen’. Als u hierop klikt wordt een nieuwe pagina geopend waarop u de verschillende manieren om in te loggen te zien krijgt. Kies één van de manieren om in te loggen. Na het inloggen komt u op de beoordelings pagina terecht van het desbetreffende schip.

Mocht u nog geen Stena Line profiel hebben dan dient u eerst een profiel aan te maken voordat u een beoordeling kunt plaatsen.
Profiel aanmaken »

Rated 3,3 out of 5 by 4 reviewers.
Rated 5 out of 5 by Een fijne en prettige overtocht We waren te vroeg dan moet je wat langer wachten en dat is bekend bij elke overtocht. Na het inchecken moet je weer wachten ook dat is normaal en dat de boot op . Goede en duidelijke aanwijzingen. Vriendelijk personeel om je hut te wijzen. De hut is keurig (je betaald hetzelf maar alleen al de attentie) een fruitmandje met vers fruit, koffie, thee en koekjes, frisdrank in de koelkast. Keurig geregeld. Kwaliteit bed uitstekend, zelfs dubbele kussens. Op deze reis diverse overtochten gemaakt maar deze was erg prettig. Bar/restaurant is netjes en ruime keus voor een ferry. De Ieren en Engelsen zijn er gek op maar ik hoef geen Heineken of Amstel dat aan boord wordt getapt. Keurig om 5:00 gewekt met voldoende informatie via het audiosysteem. Ja je moet altijd even wachten voordat je het autodek op mag. Volgens mij terecht want als ze eenmaal gaan "lossen" moet iedereen eraf en niets is zo irritant dat de bestuurder van de auto voor jou er niet is. Dik tevreden over deze overtocht. 13 juli 2015
Rated 3 out of 5 by Verrassing Het is in Belfast gemakkelijk te vinden, maar als er een rij staat, sta je op de weg te wachten. Voor het eerst sinds tijden weer eens op een buitendek gestaan, toch wel weer leuk. Na een koffie naar bed gegaan. Volgende ochtend werden we verrast met de medeling dat we 06.00 uur al uit de hut moesten, we zijn gewend te wachten in de hut totdat we naar de auto toe moeten omdat het anders te druk wordt op het verzamelpunt. Omdat we een briefje hadden gekregen met de medeling: Omdat U op het buitendek staat wordt u een kwartier later verwacht bij de auto; wilden we in de ochtend nog even douchen maar daar was geen tijd meer voor omdat we niet 06.30 (+ 15 min. 06.45) de hut uit moesten maar om 06.00 uur al. Verder leek het net of je bij de machinekamer lag te slapen, dan hoor je op de overtocht op de Noordzee toch veel minder. 28 mei 2015
Rated 2 out of 5 by Vervoerder in plaats van dienstverlener! Stena Line onwaardig op het traject Belfast-Birkenhead: Zowel de bemanning als het bedienend personeel zijn niet altijd even vriendelijk, De entourage aan boord nodigt niet om aan boord een gezellig hapje en drankje te nuttigen, de comfort class buitenhut was niet schoon en stoffig en je dient een half uur voor aankomst (06.30uur) je hut verlaten te hebben terwijl je dan nog niet op het autocardeck terecht kan. 20 oktober 2014
Rated 3 out of 5 by Good customer service We have travelled several times on the Liverpool-Belfast route and we have always found check-in to be a relatively quick process with friendly staff. Cabins are of basic quality but for a small family at night, they are all that is required. Sadly the design of the Lagan and Mersey ensure that the journey is always extended by at least 30 minutes as desk 6, the predominant car deck is the last to disembark. The ships design always gives priority to the truck drivers departure. But should you have plenty of time of your hands, the service is absolutely fine. 17 april 2015
  • 2016-09-23 T12:28:26.569-05:00
  • bvseo_lps, prod_bvrr, vn_prr_5.6
  • cp-1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_4, tr_4
  • loc_en_US, sid_stenamersey, prod, sort_default
1-4 van 4